#agglomerációs közlekedés




Félmilliárd forintos előleget kapott a kormánytól Budapest
 

Félmilliárd forintos előleget kapott a kormánytól Budapest

A főváros addig kapja a havi 500 milliós összeget, ameddig nem születik meg az elővárosi közlekedés átvételéről szóló végleges megállapodás. Az összeg várhatóan csak a költségek felére lesz majd elegendő, de a kormány megígérte Tarlósnak, hogy később elszámolnak a pénzzel.

hvg.hu hvg.hu


Videó: Tarlós nagyon küzdött, minek is nevezze Habonyt
 

Videó: Tarlós nagyon küzdött, minek is nevezze Habonyt

A főpolgármester szerint Orbán Viktor bizalmasa csak “jószolgálati feladatot” próbált ellátni a Városházán, de nagyon szórakoztatóan hárította az arra vonatkozó kérdéseket, hogy ez pontosan mit jelent, és miért pont Habony véleménye érdekelte az agglomerációs közlekedésről.

hvg.hu hvg.hu

Nyárra elkészülnek az első metrók felújításával
 

Nyárra elkészülnek az első metrók felújításával

Hamarosan 300 ezer autót kitilthatnak az utakról, ha rossz a levegő a fővárosban, idén hetven fontos útvonalat újítanak fel, 2019 nyarán már használható lesz a felújított 3-as metró, az önkormányzati autonómia pedig nem áll valami erősen napjaink Magyarországán – mondta Tarlós István pénteki sajtótájékoztatóján.

MTI/hvg.hu MTI/hvg.hu


Tarlós: A fővárosnak is vannak adui
 

Tarlós: A fővárosnak is vannak adui

Bár jelenleg pozitív hangvételű egyeztetések zajlanak az agglomerációs tömegközlekedésről az állammal, a főváros, ha kell, be tudja dobni például a következő ötleteket: dugódíj a Volán-buszokra, behajtási díj a MÁV-nak – mondta Tarlós István. A főpolgármester szerint az utasok semmit sem éreznek majd abból, hogy az agglomerációs közlekedés üzemeltetését átveszi az állam.

MTI MTI






Tarlós: Lojális vagyok, de Orbán Budapest-politikájával nem értek egyet
 

Tarlós: Lojális vagyok, de Orbán Budapest-politikájával nem értek egyet

Tarlós István a fővárosi tömegközlekedés kérdésében "már a miniszterelnöknek se tud engedni", ugyanis nem ért egyet az ezzel kapcsolatos álláspontjával. Szerinte egy esetben lehetne megegyezni és biztosítani a budapesti tömegközlekedést: ha az állam átveszi az agglomerációs járatok finanszírozását; ha nem, nem lesz megállapodás. Kiderült az is, nem azt jelentette be, hogy kvalifikálja magát 2019-re, hanem valami mást.

hvg.hu hvg.hu