Budapest-bérletek vs. agglomerációs járatok: Ki fizet kinek, és pontosan miért?
Vitézy Dávid szétszálazta, hogyan működött eddig a fővárosi és az agglomerációs közlekedést összekötő bonyolult megállapodás.
Vitézy Dávid szétszálazta, hogyan működött eddig a fővárosi és az agglomerációs közlekedést összekötő bonyolult megállapodás.
A legjobb az egészben, hogy az anyagot összeállítók nemcsak a problémákat, hanem a lehetséges megoldásokat is vázolják.
Hamarosan 300 ezer autót kitilthatnak az utakról, ha rossz a levegő a fővárosban, idén hetven fontos útvonalat újítanak fel, 2019 nyarán már használható lesz a felújított 3-as metró, az önkormányzati autonómia pedig nem áll valami erősen napjaink Magyarországán – mondta Tarlós István pénteki sajtótájékoztatóján.
Az agglomerációs tömegközlekedéssel kapcsolatos kérdéseket, valamint a fővárosi önkormányzatot és a kerületeket osztottan megillető bevételek idei megosztásáról szóló rendelettervezet is megtárgyalhatja jövő szerdai ülésén a Fővárosi Közgyűlés.
A Budapesti Önkormányzatok Szövetsége szerint nem létezik olyan levél, amit a kerületi polgármesterek Tarlós Istvánnal közösen írtak volna Orbánnak, és hangsúlyozzák: nem szűnik meg az agglomerációs tömegközlekedés.
Eredményesen zárultak a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) és a fővárosi önkormányzat közötti egyeztetések a Budapest határán túl közlekedő, agglomerációs buszok jövőjéről.
Az agglomerációs közösségi közlekedés fenntartásának érdekében május elsejétől is a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) szervezi kilenc Budapest környéki település tömegközlekedését.
145 millió eurós megrendelést adott a tuniszi agglomerációs gyorsvasút két vonalának automatizálására a tunéziai állami projekttársaság. 2016 végére drámaian javul majd a kétmilliós város tömegközlekedési fejlettsége.